Visst har vi hört uttrycket "övning ger färdighet" flera gånger tidigare. Den senaste tiden har jag gjort just det, gett mig färdigheter genom att öva, öva, öva. Självklart går det att lära sig saker på exempelvis Youtube men kamerateknik lär jag mig bäst genom att vara ute med kameran. Oftast vill jag som många andra fotografer fotografera på morgon eller kväll när ljuset är som bäst. Vad är det jag har gjort då? Jag har bland annat övat på att just fotografera mitt på dagen