Att känna doften av nybakad äppelpaj, bröd, kladdkaka eller biskvier har blivit en vardag hemma hos mig. Jag vet inte om det är bra eller dåligt att ha en dotter som utbildar sig till bagare/konditor!? Eller jag skulle nog säga att det är bra för jag älskar fika och doften av nybakat. Som tur är kan jag inte äta allt hon bakar för ibland använder hon animaliska produkter. Men dom gånger hon gör veganskt då njuter jag av hennes fika, se hennes äppelpaj nedan. Om du förresten h